jag orkar inte mer nu

Kategori: Allmänt

lite dåligt med uppdateringar igår men ärligt så hann jag inte igår.
först skola lite halv 1 tiden sen jag jag hem och somna och sov fram till kl 4
så fick skynda mig att fixa till mig sen blev det malmö med mamma elna och sandra.
vi skulle kolla på fran suell skolan, och ohhh my god vad bra skola. det blir verkligen mitt
första val.
va hemma runt 10 och då sov jag.

just nu sitter jag i skolan och har engelska.
sista lektionen ska vi spela bandy mot lärarna sen blir det gymmet.
vad som händer sen vet jag inte så hörs sen

Kommentarer

  • Anonym säger:

    fran suell är inte inte speciellt bra. jag går där själv :) men om du vill gå en linje som BARA finns på skolan är det självklart att du ska börja där! men försök hitta en annan skola där linjen du är intresserad av finns. bara ett tips. lycka till med gymnasievalet!

    jätte fin blogg också!

    2011-02-16 | 21:55:27

Kommentera inlägget här: