hej data hejdå mobilB

Kategori: Allmänt

TJJJA!
min älskling lever igen, den behövde bara torka lita!
helt över lycklig nu, detta gjorde min lördag! :) hhehe
går dagen var jag som sagt hos mina kusiner, jag och andre' var hemma runt halv 7 tiden.
då åt jag sen drog jag och rebecca och tränade vid 8 och helt underbart för när vi kom så drog typ alla imed dom stänger då ( vi har nykel) så vi va helt själva där, riktigt skönt!:)
vi trande fram till halv 10 och när vi gick hem gick vi inom hemmakväll och handla godis och hyrde en riktigt B film hah;)

idag, no idea om vad som händer idag. fram till nu har jag bara pluggat och städat.
får hoppas på att kvällen bjuder på något bättre. annars blir det hemma kväll med mamma och pappa
och då lär vi kolla på melodifestivalen.. gääääääsp!  så någon save me! :)
hehe men jag skriver mera sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: