dag 6

Kategori: Om mig

Dag 6 – Typ av killar jag faller för

ohh håkan håkan håkan!  

haha nej inte håkan!
hm typ av killar jag faller för? 
jag faller för såna killar som klarar av att ha ett förhållande. de killar som inte lämnar sina vänner för en tjej.
För något jag verkligen hatar är när en vän skiter totalt i en när dom hittat tjej/kille men sen när det tar slut förväntar dom att man ska finnas där. noway!
sen faller jag inte för svartsjuka killar. Jag har många killvänner och jag ska kunna träffa dom utan att min kille skulle bli sur.
Han ska även vara lite romantisk och spontan av sig. Om man tillexempel bara sitter hemma en dag ska han komma och bara '' Kom vi sticker och äter sen går vi på bio''  något sånt tillexempel.
Och till sist, han ska lita på mig. Litar man inte på varandra kommer man aldrig kunna ha ett förhållande.



danmark 2010!
i love u andy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: