ÅNGRAR MIG

Kategori: Allmänt

tjena tjena folket!:)

chill dag i skolan idag, carro like!!
sluta runt 3 och drog och träna direkt.
träna fram till lite över 5, drog hem och duscha och sen hamna jag här.
så jäkla ovanligt..  jag måste skaffa mig ett liv.
fast ne.!:)
aaaaaaaaaja, sitter här och läser lite svenka ni vet jag har nationella prov imorgon.
lite nervös är man för vet att det kommer gå dåligt för jag suger verkligen på prov.
får black out och kan verkligen ingenting. och vill verkligen inte att detta ska sänka mina betyg.
måste höja mig i allt för komma in på den linjen jag vill sänkar jag mig i ett ända ämne
kan jag hälsa hejdå till mitt dröm jobb!

(vill bara tilllägga, till er som inte går i nian nu. ni som går i 7-8 kämpa med skolan nu
ändå om det är jäkligt svårt och ni orkar inte så lovar jag er att ni kommer tacka er själva.
för när ni går i 9:an är det försent. Jag va inte alls aktiv i 7-8 och det sket jag i då. tänkte liksom
''vafan jag har hela 9:an på mig att höja mina betyg'' men så funkar det inte.
jag ångrar det enormt nu. För så som mina betyg ser ut nu så kommer jag inte ens in på
någon skola. Så för ert eget bästa kämpa på och för guds skull skolka inte och gör annat skit.
Ändå om alla dina vänner gör det så ska du vissa att du är mognare än dom som går på lektionerna och
gör vad du ska. För att skolka och hitta på annat skit är verkligen inte ''coolt'' lutar mer åt dagishållet.)

nej nu ska jag snart sova så jag är pigg imorgon. Måste verkligen klara np.
håll tummarna för  mig!


träna träna träna träna!
saknar fotbollen


Kommentarer


Kommentera inlägget här: