Kvällsinlägg

Kategori: Allmänt

Hallåååååå allihopa! nu ska jag lägga mig och snutta kudden och drömma lite drömmar ! Förresten som drömde jag i torsdags att jag skulle borsta mina tänderna så råkade jag borsta ut alla tänder ,och det som var mest läskigt var att när jag borstat ut dom så sköljde jag av allt blod i munnen och det kändes precis som det gör på riktigt,känns som att man biter i gelehallon! usch fy och blä ,men vilken känsla när jag vaknade med alla tänderna i munnen hihi ! I fredags var jag med Carro och hennes coola vänner och hade jätte trevligt faktiskt även fast dom är lite torra hehe ! och igår tog jag det bara lugnt och idag kollade jag på TA-cupen med Denis. På torsdag ska jag nog göra det igen för då är det slutspel. och för er som inte vet vad slutspel är så förklarar jag : Det har varit gruppspel 2 eller 3 helger i rad där 4 lag spelade i varje grupp tror jag ,och dom två bästa i varje grupp spelar slutspelet på torsdag då allting avgörs ! Imorgon är det Fulham-Liverpool 21.00 och där hoppas jag på en storvinst för mitt älskade Liverpool. idag lottades även FA-cupens tredje omgång där Liverpool får möta Oldham eller något annat lag som jag inte kan stava till och united fick ett svårt möte mot äckel city men allting kan hända i fotboll ! Och du Carro , du är världens bästa vän och jag älskar dig ! Godnatt alla Carros läsare och hoppas detta var ett intressant inlägg HAHA ! Carro återkommer säkert om några dagar ! Och förresten Carro ? du är så jävla bra och fyfan vad jag älskar dig ! GODNATT ALLIHOPA ! KRAM <3<3 PS, GLÖM INTE MINA LUSSEBULLA IMORGON <3<3 / JOCKE SUAREZ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: