jaja!

Kategori: frågestund

Är du kär? Nej
Är du en sportfåne?  Ohja
Är du röksugen? för tillfälligt, nej
Är du rik?  hellno
Är du fattig
? Nä, man har väl lite pengar att röra sig med
Är du trött? satan ja!
Är du shoppingsugen? ja alltid
Är du töntig? fuck no
Är du ressugen? Jaaa, det är man för det mesta
Är du skolsugen? verkligen inte för tillfälligt
Är du irriterad? ja!
Är du festivalsugen?festival med håkan? JA
Är du alkholsugen? just nu, nej
Är du saknad av nån? Ja det är jag
Smeknamn? carro, cc, danski
Bästa åldern? 18 kan jag tänka mig
Bästa tidningen? hänt extra ;)
Hur sminkar du dig? mascara, solpuder,  ögonbrynspenna, rouge
Höstens accessoar? stickat
När stal du senast något? Aldrig
Hur många timmar sov du inatt? 4 ungefär
Vilken film såg du senast? knarkar film..
Vilken internetsida besökte du senast? twitter<3
Vad sa du senast till vem? hej mamma
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Makki, palla skriva
Vad gjorde du i förrgår? festa
Vad har du gjort idag? softat
Vad ska du göra idag? sova
Hur många msn-kontaktetr har du? vad är msn? tror man använder det
Vilket land besökte du senast? Manchester
Hur många snälla känner du? A LOT
Vad såg du senast på tv? FOTBOLL vad annars?
Vad är det för märke på din dvd-spelare? ingen aning? :S
Senaste köp? hemligt
Vad har du dåligt samvete för? faktiskt inget
Vad har du för skor? inga på mig just nu
Vad har du på dig nu? jeans, hummel tröja
Vilken musik har du lyssnat på idag? WIZ!
Skulle du säga nej till sex idag? JA!
Är du vegitarian? verkligen inte
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? ja det har jag
Vad heter dina kusiner? tror jag orkar skriva det?
Är du feminist? Fuckno
Vad drack du senast? kaffe
Gillar du att laga mat? nej
Håller du det städat? vad är städa för mig?
Vad gör dig lycklig? fotboll? haha nej men min familj och vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: