WOoooooowwwe!

Kategori: Om mig

Precis kommit hem efter en väldigt kyligt kväll!
Varit och spanat in snyggga killar när dom spela fotboll med amanda! OLALA! :D
Trodde fan inte Trelleborg hade så många sexiga killllar..... skämt o sido!:)

Sitter och softar med Lasse stefanz nu och ska strax lägga  mig i sängen och kollar på Gossip Girl!
Det är då ni ska säga - OVVVANLIGT!?
Nej det är ikke ovanligt, för det är jävligt beroendeframkallllllat!:)



Just det, fick mig lite saker hem från stan idag, funkar alltid att fjäska för modern min!(L)
Kommer bilder imorgon!:)


övertrött så jag skrattar åt mina egna bilder... mobbbbbad!

....................................................................................................................................................................

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Varför pratar ni inte mer?

    Vet du inte vill svara på frågor om han och ska inte tvinga dig att svara om det är jobbigt och så nu. Men måste bara säga att ni är ett sjukt fint par, har alltid tyckt det sen jag såg er på Fågelbäck. kallar inte ni varandra er typ Bruc och bruchis?



    btw älskar din blogg!

    / tjej från fågelbäck.

    2011-08-18 | 23:02:07
  • Anonym säger:

    Bruc och Bruschis, haha hur kom ni på det!?

    2011-08-18 | 23:03:23

Kommentera inlägget här: