give me everything

Kategori: Om mig

Jag är inte den människan som lätt blir ledsen, eller jo ledsen men inte så tårarna rinner.
Men nu va det stopp, mina tårar rinner, det vill inte ta stopp! 
Jag är trött på att bli sviken och besviken, vi lovade varandra, vi lovade varandra!
Vi stod öga mot öga '' vi ska aldrig mer bråka'',
Vad är detta? Varför lägger jag ens ner min energi på dig?
Jag tänker inte ta mer skit, jag ska stå upp för mig själv!
jag är inte en tjej man kan komma och gå till, jag är trött, jag är trött på DETTA!
Jag vill bara radera ditt nummer och ta bort dig överallt, vill inte se eller höra din röst.
Men i samma andetag ligger jag ner och gråter och saknar dig.
Vad är detta?

Du är den ända som verkligen betyder något för mig, den ända jag kan känna mig säker med, den ÄNDA killen jag känner jag kan vara mig själv med, Caroline Wadby.

Jag trodde jag kände dig, men jag insåg att jag hade fel!
Jag har aldrig någonsin kännt mig så jävla ledsen och värdelös, för något jag inte gjort? 
Du fick mig att känna så, och det är väl inte rätt?

Jag trodde du kände mig, men jag insåg att du inte gjorde det!
Anklaga en männsika för något som inte stämmer, hur kunde du?
Det är du som borde känna dig värdelös, inte jag?

Jag har så enormt många frågor jag vill ställla till dig, men nej!
Jag ska inte ta kontakten med dig igen, jag vill jag vill jag vill.
Men det är du som gjorde fel, det är du som ska ta kontakten.
För om jag nu betyder så mycket för dig som du säger så låter du inte mig gå min väg!



jag är kanske glad utanpå
men innebords är jag förstörd!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    cool story bro

    2011-08-04 | 01:25:26
  • Sara säger:

    Kämpa på Caroline.

    En så skön tjej som dig förtjänar det bästa!

    Kram

    2011-08-04 | 01:26:29
    Bloggadress: http://saralouisegoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: