tidsfördriv.

Kategori: Om mig

Namn: Johanna Caroline Nörgaard Wadby
Födelse år: 1995
Bor: trelleborg
Familj: mamma pappa storebror
Gillar:  tror ni vet det i detta laget
Favorit plats att äta på: MC donkan, haha  :)
Känsla just nu: förväntade
Favorit mat: Poooootatismos!
Vad har du på dig nu: jeans och linne
Vad för smink har du på dig nu: inget :)
Vad för smink brukar du ha: Puder, mascara
Har du druckit: ja, dricker cola just nu haha :)
Är du stolt: Jadå
Ska du fortsätta dricka: det är väl ett måste;)
Har du rökt: japp
Har du rökt vattenpipa: aup
Har du snusat: haha nej det har jag ikke!:)
Är någon kär i dig just nu? det vet inte jag:P
Vem:
Har du gjort andra saker än sex:  ja det har jag.
Vill du ha sex: Med en speciell just nu ja:) 
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: nej det har jag inte :) 
Vem/Vilka:
Är du olyckligt kär just nu: inte olyckligt.
Håller du vad du lovat: för det mesta (A)
Har du dåligt självförtroende: kan man väl kanske säga ja 
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång:
Har du lust att äta jordgubbar just nu: hahah, nej?
Saknar du någon just nu: Ja det gör jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: