shalle&Ka ro lin

Kategori: läsares fråga

Anonym om va det ngn som sa fotboll?:
Så fin, var är den från?:)

Den är ifrån Ginatricot, 149:- :)

........................................................................................................................................................................

Precis kommit hem från en helt okej kväll:) Hahah
Träffa världens sötaste kines, haha hans skratt va inte och leka med! Haha gud kommer aldrig att glömma han!
aja drog till mc och hängde där... liksom så noooolife!
sen drog dom till winnan och jag palla ikke så jag började gå hemåt men kom inte så långt förrens jag träffade mattias och filip, satt med dom en stund sen började jag vandra hemåt:)
Nu sitter jag och kollar på fotbollsmåndag och äter Brago<3 kex, yummmmmie :)
Ska nog snart hopppa i sång, jättte trött!:(



ser ni bara vilken skönhet han är!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: