igång!

Kategori: Allmänt

behöver egentligen inte ursäkta mig för dålig uppdatering, skrev jo i fredags att det kunde bli rätt dålig uppdatering i helgen, och det blev det verkligen:( Men min helg har väl varit helt okej:)

Idag började jag innte förrens kvart över 12, fast blev ändå ingen sovmorgon för mig för gick inom min gamla skola på morgonen för hälsa på och lämna lite saker jag inte hade gjort.
Vid halv 12 tiden cykla jag till skolan, skulle äta lite innan jag började med va inte någon mat som tilltalade mig så jag luffa mest runt och väntade på att lektionen började! Väl när lektionen började fick vi våra saker! OHHH guuud, vill bara kunna klippa nu och ge mig ut i salongen, saxar, dockor och kammar/kamar (vet inte hur det stavas(A) ) fick vi idag, och vår egna plats i salongen! Känns som detta kommer bli bra, riktigt bra!:)
Och nu äntligen har alla i klasen börjat prata med varandra. varit lite stelt i början men detta blir bättre och bättre!
Skulle egentligen börja lite smått med att fixa frisyr på vår docka men vi hann aldrig så det startar vi lektionen med imr! LÄNGTAR!:)

Nu ska jag ta en kopp latte (FÖRSÖKER LÄRA MIG DRICKA KAFFE... GÅR DOCK INTE BRA :( ) en glass och sätta mig framför vår första bok och läsa sida 3-12 helt okej läxa såhär i skolstarten!:)

Uppdaterar nog mer sen!:)









rätt dålig bild på dockan, ni får bättre bild när jag tar hem den

Kommentarer


Kommentera inlägget här: