heeeeeeeela dagen!

Kategori: Om mig

Frida om igång!:
var går du någonstans?! :)

Jag går på Söderslättsgymnasiet!:)


Läser ni rubriken förstår ni vad jag har gjort idag, heeeeeeel dag i salongen så underbart!
Vi har mest övat på att göra olika flätor, gud vad svårt det är att göra flätort egentligen:P
Vi börja 8:15-15 och då gick jag hem med simon, väl hemma så satte jag igång med flätorna igen och fixa olika frisyrer på min lilla docka! Så det är vad jag har hållt på med hela dagen, nu började jag bi lite tötter i händerna så nu ska jag strax hoppa in i duschen sen ska jag lägga mig och kolla på film antar jag!:)

Men vi hörs imr:)

outfit idag!




inte så bra bild, men ville bara säga att jag känner mig riktigt cool när jag går runt med mitt bälte! hhaa:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: