Godmorgon..

Kategori: Om mig

.. solen skiner idag, haha eller inte:S öser ner som vanligt, så här sitter jag med datan i knäet och kollar på gossip girl och har ångest över att skolan börjar om 2 veckor.. :(

Ussh nej jag är inte på blogg humör just nu, vet inte vad jag ska skriva.
Så vi hörs sen, nu ska jag fortsätta att nörda mig framför gossip girl:) <3




.....................................................................................................................................................................

Anonym om Heeellu!:) Har haft en super helg i Båstad...:
vem marcus var du hos? makki`?

Marcus Olofsson?

Anonym om craaaazy biatch!!:
är du oskuld

om nej med vem ?

ja!:)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag har hört att du knullar med Makki? True?

    2011-08-09 | 15:14:35
  • Anonym säger:

    Ennligt hans ''ex haha'' cornelia så gör ni det;)

    2011-08-09 | 15:16:01
  • Makki säger:

    Haha nej det är inte sant, nolifers

    2011-08-09 | 15:21:22

Kommentera inlägget här: