vänta, håll ut

Kategori: Om mig

opsi just det jag har jo en blogg, känns som jag här glömt bort det lite. heh :)
neeeeej skoja har tänkt på min lilla carnaah hela veckan men har inte kunnat blogga, för när jag väl sätter mig framför mammas dator så funkar såklart inte internet eller så¨är det 100 gånger segare än vad det brukar och då tappar jag lusten helt. Men kunde inte hålla mig längre ner, har massa klipp och blider som vill vissa sig på bloggen så det kommer komma en del inlägg nu framöver.

men ja det är helt underbart med lov just nu och vädret kan inte bli bättre ( eller jo lite)
La i solen hela måndagen sen på kvällen träffade jag jocke, simon&simon så lirade vi lite fotboll
I tis så gick jag ner till stan med Amanda, fikade och gick o satt oss i stan och bara mösss till det lite i solen. Sen träffa vi Jocke och Simon. På kvällen gick vi hem till Amanda och även rebecca,zara och hanna hängde med, vi grillade och hade det allmänt mysigt sen blev det united för min del.
Igår va jo först på möte med min mor, sen gick vi ner och tog en glass i stan och gick runt och kollade lite. Lite senare träffade jag elna och lina sen på kvällen gick jag ut en runda med Marcus
Idag har jag inte gjort något speciellt, va och tränade innan och nu sitter jag här och pluggar, ingen aning om vad som händer ikväll men vi lär se vad kvällen bjuder på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: