''ursäkta min franska''

Kategori: Om mig

dålig uppdatering. jaaaaaaaag  vet!
men har verkligen inget att skriva, kul det är att läsa '' ja har varit i skolan idag, efter gick jag hem och sov sen plugga sen sov'' woooho vad roligt.
men så blir det nu när skolan är i full gång, den tar all tid man har. men är jo påsklov nästa vecka så vi ska nog kunna få igång bloggen igen. :)

annars? jo tack det är bra, kolla just på united - fulham och blev vinst med 2-0!
lina byggde även på naglar på mig under matchen, tog ett tag men nu har jag finfina naglar. lovely!
va även nere en stan en runda med lina för att hitta present till min bror som blir hela 19 år imr, och då passa vi även på att ta en glass i det underbara vädret! älskar att våren verkligen är på väg nu :)
sitter och väntar på maten som ska bli klar, grillning tar alltid sån jäåkla tid men det är nog nägot av det godaste som finns:)

nej nu kallar mamma, '' carrro, kom hit och hjälp till'' så får väl röra på moi!
hörrrrs :) :)


min finaste ägodel manchester united

Kommentarer


Kommentera inlägget här: