up and down

Kategori: Om mig

ledsen för dålig uppdatering för min del, men min lilla hjälpis har skrivit!
Så vi får tacka Jocke, och ni lär säkert se mer av han för han är helt tokig i att blogga nu.
(synd att han inte kan fotboll bara)
anyway varför jag inte har bloggat är pågrund av att jag är sjuk och min laddare till min laptop funkar inte
så är tvungen att sitta på min mammas data och det är ingen höjdare ska jag säga er.
men nu tog jag tag i mig och satte mig här, känner att jag är på bättrings väg så orkar inte ligga och dega i soffan längre. Sen är det jo fredag idag också och glöm att jag ligger i soffan en hel fredag då sitter jag hellre här och leker med kåååmpisar genom datan.
Vet typ inte alls vad jag ska skriva, kände bara för uppdatera och vissa att jag lever och ni inte behöver vara oroliga att Jocke tagit över min blogg.. inte än iallfall;)

Nej nu ska jag kolla på Talang med min fader och försöka överleva kvällen här hemma medans alla andra är på kräm och festar losss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: