take me somewhere we can be alon

Kategori: Om mig

söndagen blev helt okej, gästerna kom vid halv 12 och stack vid halv 3.
Då körde andre' lina alex och jag till höllviken och tog en glass och bara hade det allmänt mysigt.

Igår: skola > träna > plugga > fotboll > sova
zzzz dryg måndag

Today: mår sådär, mitt huvud vill inte riktigt som jag idag, men satt mig ändå här för skriva min NO som änrligen blev färdig, skulle varit inlämnad för 1 månad sen typ..:)  well done caroline:)
fast egentligen '' bättre sent än aldrig'' :)

nu sitter jag förväntansfull och väntar på att matchen ska börja.
United - Chelsea idag.
Säger bara en sak, MANCHESTER UNITED (L)

För att tiden ska gå lite snabbare hade jag tönkt lägga upp lite bilder sen sön:)
så sätt er bekvämt och njut hah:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: