ÖPPNA DIN DÖRR

Kategori: Om mig

hej sötungar!
helt okej dag i skolan idag. Började med idrott på morgonen (mindre bra).
Sen väntade en lång och tråkig Engelsk lektion men tur som vi har så va vår lärare sjuk så vi fick jobba själva, och vi vet jo alla hur det blir när man jobbar utan lärare, är man på lektionen ens? knappast.
Efter min lilla rast kom döden och hämtade mig, utveckligsamtal, alltid lika trevligt! :) eller inte..
Nej men gick helt okej, ska bara höja mig i 8 ämne så går jag ur med 215! Låter jobbigt med är lätta ämne typ söljd,bild,hkk,idrott mm!  Så detta klarar vi utmärkt!:)
Slöjden väntade efter maten och vår lärare va sjuk där med så va vi på lektionen denna gången? ja men gjorde knappt inget så räknas väl inte antar jag hah :)
sen blev det lite so, kolla lite film om Hitler och jobba, helt okej!:)

när jag kom hem, åt jag och sen gick jag ner till mormor och åt igen hah :) fet? verkligen inte ;)
Nu sitter jag vid mammas extrema dator och har kramp i händerna.
Ska strax gå uupp och plugga lite sen kallar nog min united säng på mig!:)
Men vi hörs imorgon!:)


PIMPA TILL SKÅPET!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: