mobilblogg - my day

Kategori: Allmänt

Mobilinlägg är bara så zzzzz men det är det ända jag har tillgång till just nu, har inte alls haft tillgång till någon dator idag. Eller haft tillgång har jag men har inte haft tid. Satt barnvakt mellan 9-3, tog hem mina gullungar hit här istället för sitta hemma hos dem, har varit en mycket mysigare förmiddag, när jag lämnade dem städade jag och sen somnade jag.. måste bara ge en applåd till alla mammor (pappor), jäklar vilket jobb dem har, leka> göra mat> diska> leka> natta> äta>diska>städa går runt och runt igen flera gånger. Efter vi ätit och hela köret träffa jag Rebecka, vi körde runt lite sen träffade vi Jocke och Albert. Körde hem till Rebecka vid 11 och sen kom daddy cool och hämtade mig vid 12 tiden:) nu ligger jag i sängen och känner hur ögonen håller på att slockna så ska ta och sova nu:) sov gött!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: