hand i hand livet ut

Kategori: Om mig

Fredag idag då, bara jag som tycker veckorna går så himla fort.
Både bra och dåligt med det, hinner jo inte med och göra allt man ska.. :P
Men nu är det äntligen lov och det tackar vi gud för:)
Denna dagen har både varit positiv och negativ.
Negativ - den har varit extremt tråkig
Positivt - Jag fick reda på att jag kom in på frisör i trelle (präm....)
Så sjuk himla glad över det, för igår så ringde vi syv på min skola så berättade hon att jag inte kommit
in alls, och då dog jag nästan, hah nej men hemskt va det.
Men hon gjorde min dag idag när hon kom fram och sa att det blivit fel och att jag är antagen! :)

Nej nu ska jag ta och dricka lite cola sen gå ut en runda med Marcus.
Sen ska jag bädda ner mig till en bra film och bara njuta av lovet. :)

seeeya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: