Fotbollen igår

Kategori: Allmänt

Jag börjar bli jävligt trött på alla fotbollsspelare som tjänar så äckligt mycket pengar ,bättre dom spelar med hjärtat istället för att spela för att dom ska få alla sina äckliga pengar ! Tänk på dom som inte har jobb och lite pengar ! fyfan,springer och sparkar på en boll i 90 minuter och tjänar fler MILJONER ! Pengarna håller på att ta över fotbollen !

Och nu till matchen som var igår mellan Arsenal-Liverpool ! Det var nog det sjukaste slutet på ett fotbollsmatch som jag har sätt och ännu än en gång så skyller alla på domaren ! och nu ska jag berätta en sak : Arsenal får straff när tiden står på 96.08 och avsparken efter det är när tiden står på 98.03( 2 minuter) ! Liverpool får frispark när tiden står på cirka 100 exakt och frisparken slås inte från när tiden står på 100.45 och Liverpool får straff efter 100.48 ! Så jag förstår inte varför alla arsenals supportrar dampar för att tiden står på 101 när Liverpool gör mål ! Enligt mig var det rätt och jag tror att många håller med mig ! och sen att båda straffsparkarna var billiga kan jag hålla med om men jag tyckte att Liverpools straff var mer straff än Arsenals ! så jag tyckte att 1-1 var ett rättvist resultat !
Länk här så ser ni att jag har rätt : http://www.liverpoolfc.nu/news/?19159

Coola Carro är ute i solen och steker så hon skriver ikväll !

/JOCKE SUAREZ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: