rebecca wingren

Kategori: Allmänt

hej
okej, jag vet dålig uppdatering idag igen..
men vissa dagar blir det såhär, har inte haft tillgång till datan alls idag nästan
så går det ibland, ingget vi kan sitta och va ledsen över:P  istället täbker jag berätta
kort om dagen och slänga in lite bilder ,  det låter väl bra!? :)

ja så, vid 12 tiden gick jag till rebecca vi gjorde lite pannkakor och hade det mysigt
efter det gick vi till mig och färga hennes hår, blev inte så stor skillnad i hennes hår men
blev absolut jätte fint! :)

efter det fick vi ett ryck att gå ut att fota lite höst bilder så vi gick ut en runda på flaningen
och fösöökte fota lite hyfsade bilder, haha :)  undra hur det gick? ;)
haha, bilderna kommer upp sen!:)
vi va ute en stund sen har vi mest myst lite i källaren med popcorn, data och trevligt folk!:)

just nu är kl 01:42 och rebecca sover.. funderar på att väcka henne så hon kan
kolla skräckfilm med mig vågar inte själv.. :( haha :)























Kommentarer


Kommentera inlägget här: