IfkTrelleborg95

Kategori: Allmänt

hej alla!:)
blev inte något bloggande igår pågrund av att mellan matcherna
så orka jag inte sen när jag kom hem somna jag och sen kom ina!:)
men kan berätta lite om gårdagen nu istället!:)

ja som ni förstod hade jag cup igår, vi splea 3 matcher och tyvärr gick det
inte så bra för oss igår, men vi hade roligt och det är det viktigaste!:)
det sorliga är att detta va det sista vi gjorde med vårt lag.. nu finns inte ifk95 mer
nu blir det damlaget istället.. jätte tråkigt :(

Men ja när jag kom hem så somna jag på direkten nästan, sen vid 6 tiden kom
Ina, hon väntade ett par timmar för jag skulle fixa mig sen gick vi och träffa
philip och filip.
Faktiskt en väldigt trevlig kväll!:)


NU sitter jag i soffan och har precis ätit lite.
ska nog strax ut och springa lite sen städa..
Vet inte riktigt vad som händer sen, får se vad kvällen bjuder på!:)

Men slänger in några inlägg sen, förhoppningsvis kommer det bilder
sen cupen sen också!:)

ciao

älskar er tjejer

Kommentarer


Kommentera inlägget här: