finally finally finally finally finally

Kategori: Allmänt

finally! nu är min data fixad, TACK PAPPA!! :)
jag är ritkgit glad nu, har saknat min blogg något fruktansvärt mycket..
men nu äntligen kan jag uppdatera igen, så nu hoppas jag att jag kan få tillbaka alla mina läsare, för jag ska säga er efter detta ''uppehållet'' har jag 10 läsare kvar haha ..:P

 jag har egentligen extremt mycket att berätta men känns lite onödigt och skriva det nu när det va ett tag sen det hände så får bli lite nyliga händelser.

och en sak är att caroline går över från blond till brunett än en gång. stannar på denna hårfärgen ett tag nu, och om jag saknar mitt blonda hår får det blir frisören igen för glöm att jag ska gå runt i gul/orange hår again!;)

 <-- nu

Kommentarer

  • martina säger:

    Du är så söt gumman!

    Okejdå :), Hade du kunnat skicka dom till mig en dag. Blir inte så bra kvalité när jag tar dom från facebook.. <3

    2010-10-06 | 11:03:35
    Bloggadress: http://martinaherrstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: