FRIDAYFRIDAY

Kategori: Mode

Hejsan på er alla!:)
fredag idag då, helt underbart!
tänker man efter går veckorna riktigt snabbt, förutom måndagar
det är verkligen den värsta dagen som finns.. hah :)

Har nästan precis kommit hem från maxi med mammsi
va tvugna och handla lite fredags mat haha revben yummmie!:)
precis innan vi stack till maxi gick jag snabbt ner till stan för skulle
handla ett par jeans och linne, mycket glad tjej nu jadå!:)

ja som sagt när man inte har något att göra hamnar man här
ska strax hoppa in i duschen så jag piggnar till mår inte så bra för
tillfälligt så får hoppas att en dusch hjälper, blir antaglien att äta efter
sen GÅR jag hem till Marko ifall jag inte hinner dö på vägen för lär trilla
ett par gånger (a)

nej nu hör jag att pappa gic ur duschen så ska springa upp innan andre'
hinner förre.
vi hörs sen, puss! :)


nästan sånt linne fast är en liten figur på mitt med !:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: