svar på frågorna

Kategori: frågestund

Mandi: Om du skulle beskriva din stil med ett ord, vilket skulle det då vara ? :)
om jag skulle beskriva det med ett  ord hade jag sagt caroline :)
Dennis: vill du bli min ;$
ja men självklart dennis
Din prins: Vem är din prins?<3 :)
du är min prins? eller ? :)
Annis: Har du bra betyg?:)
hihi om man säger så att jag har jo inte dom sämsta betygen men långt ifrån bra.
Anonym: är du på G med freddie?
hihi nä det är jag inte
Qp: Gillar du att leka med barn? om du sa ja så vilken ålder gillar du mest??<3
haha jag älskar barn och ghar gjort det sen jag va liten själv så ja jag gillar att leka
med barn för dom har sån härlig humor och ålder kan väl va från 0-6&7 kanske

Anonym: träffar du winqvist just nu? om du gör det så HORA
tack så mycket för hora , men nä jag träffar inte winqvist
Anonym:                                                                                                                                                                  
du smsar ycket med freddie
är ni på g?
såfall vad har ni gjort?
vad ser du i den playern?
han är äcklig. öhhe,
han är bara ute efter en sak?
jag smsar mycket med han för han är en bra vän och vi är inte på g
vi har inte gjort något och han är verkligen inte äcklig?
känns som det är någon som är avundsjuk på han..



Ida:                                                                                                                                                                         
jag såg dina kommentarer på din bdb förut
allt det med hampus olsson och så.
och min fråga är.
har ni vatt på g helt ärligt?
tycker båder du och hampus är sjukt söta
 så jag tycker ni sa chansa på varanfra.

puss på dig + gillar din blogg
ja dom går väl inte att missa precis haha.
asså vi va väl på g förutom typ hah vet inte precis.
och ja han är jätte söt den killen men vi förblir nog
vänner men man vet jo aldrig
vad som händer här i världen och tack.
puss på dig med.


Loke: haha. bandet har en liten intern diskution..
Vilket instrument är sexigast o spela xD ?
haha jag tycker gitarr (stavning) är det :)
Anonym: Är detta din första blogg som du har haft? :)
nä jag har haft 3-4 st innan men alla blev hackade
Anonym: brukar du dricka eller röka
har rökat någon gång men dricka gör jag verkligen inte.
anonym: är du kär i någon?
just nu. Nä :)

Anonym:  träffar du freddie just nù?
som vän ja hah :)

Jghj: jag har sett på din och marcus facebook att ni har
en bild på er själva så har ni skrivit
 brush & brushis vad menar ni med det? och hur kom ni på dom namnen?
vi menar nog inger speciellt med det haha ni får fråga han :)
haha hur vi kom på dom vet jag inte men vi satt och snacka en hel natt när jag gick i 7:an så ja
förra året så snacka vi om allt möjligt så kom vi på dom namnen så gjorde
jag den bilden du har sett och nu kallar vi varanda det

Anonym: vem va din första kärlek?
min första kärlek va filip, jag va kär i han i 5år haha

Anonym: har du vatt på g med hampus olsson?
har du gillat han?
har ni gjort något som tillexempel kysst varandra/hållt hand?
ni är verkligen gulliga tillsammans. ni borde börja träffas.
hihi ja jag brukar höra att vi är gulliga tillsamnnas? haha
först frågan får du svar på om du tittar längre upp och ja jag har
gillat han rätt mycket faktiskt hah och sen det andra är jag tyst om ;)
Anonym: du har alltid ngn kommentar av ngn kille att du är
snygg och så. har du många killar efter dig?
många killar eftre mig vet jag inte , men finns en del hah
Anonym: hur träffade du zara och amanda?
äh zara träffa jag genom fotbollen vi ahr alldid gått på samma
skolan men vi har typ hatat varandra eller
något men sen börja jag på fotboll så ringde hon en dag och
fråga om vi skulle cykla ditt tillsammans sen
börja vi umgås med varandra.
sen amanda va nog en dag på skolan när jags att
själv så kom hon och lina till mig sen börja
vi nog parta mycket.
och nu är jag bestavenner med dom båda <3
Anonym: kan du inte läggga in fler bilder på dina outfit?
jo jag ska försöka göra det
Anonym: är du tillsammans med marcus brynell?
haha ja klart jag är !:)
Anonym: har det någon gång hindrat dig med att bli tillsammans med
marcus olofsson i och med du är så bra vän med rasmus?
och känns det inte konstigt att va hemma hos dom och ibland
 va med rasmus och någon gång med marcus?
asså jag har aldrig haft tanken på att bli tillsammans med marcus
för han är en sån pass bra vän till mig men
klart om jag nu skulle få känslor för han någon dag
 så hade det jo hindrat mig med rasmus och så men det
hade väl löst sig såklart.
klart det kännt konstigt men nu är det som det är jag är
vän med båda och så är det. och jag vill inte
välja någon av dom så ja haha .P

Kommentarer

  • Anonym säger:

    en till frågaa haru löshår?

    2010-03-07 | 08:51:12

Kommentera inlägget här: