ons tor fre lör

Kategori: Allmänt

hej.
förlåt för dålig uppdatering men har
inte vatt på blogghumör..
men i onsdag blev det först stan med
eve och zara sen träffa zara och jag jonas abbe och krille
(kommer bilder och film sen)

i tordag gjorde jag nog ingenting.

sen igår (fredag) va en galenkväll
blev först skola och klumpis somjag är trillar jag från
ett fönster och landar på mitt lillfinger så det va på direkten
upp på sjukhuset så satt där i mer i 1 timme sen tillbaka till
skola igen, så ja ett typ brutit lillfinger har jag nu wiiho
sen gick jag hem och
fixa mig sen gick jag ner till mormor och morfar och åt
vid halv 6 möte jag zara &amanda vi gick ner till stan träffa
eve så åt dom fira amanda lite sen gick vi hem till zara
sen hände där lite , galen kväll hehe.

idag (lördag)
inte hänt så mycket idag i och med
att klockan bara är halv 1. men ikväll blir
det noh att träffa någon annars sticker jag hem
yill zara för trevligheter.
men uppdaterar mer sen när jag vet vad som händer

Kommentarer


Kommentera inlägget här: