till Mathilda Borg om kvp

Kategori: Allmänt

Hej Mathilda:)
verkligen tack till allt du skrev blir jätte glad av
att höra sånt.
men ja du undra hur det gick till med kvällsposten och så
själv så fick jag en lapp om att om man ville sälja kvp så
jag skicka in mitt namn och nummer och allt annat till kvp och sen
väntade jag nån dag sne ringde dom och fråga om jag viller ha ett jobb där.
så fick jag mitt jobb där men man kan nog söka på kvällsposten på googel så
får man upp deras hemsida.
sen hur du gör med räkning och så har jag inte riktigt koll på för det
tar min mamma hand om. men jag vet att man får betala ett visst pris
till kvällpostenn för dom tidningarna jag sålt sen får jag det som blir över.
man tjänar mest på dricks man tjännar inte som mycket på själva kvp.

hoppas detta räcker som svar annars kan du kontakta mig på [email protected]
såförklarar jag mer där

puss på dig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: