skolavslutning

Kategori: Allmänt

hejsan
okej skolavslutning idag , har inte skolan gått extremt snabbt OM man tänker efter?
hehe jag förstår inte att det är ''sommar''lov nu
men ja skola 10 i 9 till ungefär 11 kanske
när jag ko hem satt jag mig här på direkten haah no life :)
ikväll blir det 2 studenter först hem till kusin my blir nog bara lite mat och så där
sen vidare till ERIK där det blir party för hela slanten sen om jag orkar inatt går jag
hem till ina på fest :)
men ja kvällen kommer bli så jälva bäst och sommaren med
men nu ska jag sticka slänger in en bild på vad jag hade på mig innan
kanske blir samma ikväll annars får ni se vad det blir ikväll sen




tubtop - vera moda
linne (som  kjol) - h&m
halsduk - gina
+ jeans jacka - åhlens (stavning)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: