KROATIEN IDDDAAAG!!!!

Kategori: Allmänt

godmorgon :)
felicia sov hos mig tis-ons också
kvällen spenderades med makki, jocke , adam och jonathan :)
vakna upp med felle vid 1 tiden igår vi städa och så sen stack hon
och jag träffa zara , blev zara hela dagen
blev ingen träning för min del på kvällen så vi stack till dala på ''fest''
härlig dag iallafall :)
idag.
ja vad händer idag ?   jo jag åker till kroatien idag, helt sjukt
när jag börja räkna ner till vi skulle åka va det ungefär 199 dagar och sen
nu idag åker jag.  extremt skönt.
så denna dagen kommer se ut såhär.
packa nu sen vid 4 tiden komme felicia hit så sticker
vi ner till stan handlar godis och sånt skit man behöver sen
fram till 11 vet jag inte vad vi kommer göra säkert träffa någon
men ja sen när kl är halv 11 - 11 sticker vi till båten åker båt
hela natten sen vid 6 tiden på morgonen imr ska vi åka bil hela
dagen sen sover vi någonstans sen på lördag kör vi en liten bit till
sen är vi i KROATIEN
sjukt vad härligt det ska blir :)
men ja så nu kommer det inte komma så många inlägg på en vecka och lite till
förhoppningsvis finns där någon data där så jag kan slänga in ett inlägg men annars hörs
vi såklart ikväll innan jag sticker och sen om nån vecka.
men ni får ha det så bra.
puss på er alllla !! <3
bäst på paint ,  ÄR JAG
(stranden där vi ska)
(stranden där vi bor)
(hotellet)
(hotellet)
SER DET INTE EXTREMT HÄRLIGT UT ? haha fy vad skönt jag ska ha det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: