home

Kategori: Allmänt

hejsan alla mina saknade bloggläsare
allt bra med er ?
här är det väl helt okej , rätt trött efter bara några timmars sömn inatt på en båt.
hoppas iallfall alla mår bra och ni har haft en bra vecka.
jag har iallafall haft det super i Kroatien. ändå om jag inte kunde va i solen
så mycket på dagarna och sola så har kvällarna satt dagarna på topp.
kan jo bara berätta lite smått
åkte förra tor kl 11 med båten sov där till fredag då såklart
fredag - köra bil från 6 på morgonen till 7-8 ungefär då vi va i salzburg sov där till lördag
lördag- köra halva dan sen va vi framme i Pula.
vi packa mest upp den dagen och kolla runt
söndag - rundtur i kroatien
måndag - rundtur i kroatien
tisdag - sola ,   club
onsdag - sola ,  club
tordag - inte så mkt sol för min del så hände inte så mkt
fredag - inget solande --> ut och äta --> club
lördag - köra till salzburg sova där till söndag
söndag - köra hela dagen , åka båt sova där till måndag
idag - upp kl 6 ute från båten 7 hem äta och nu sitter jag här.
felicia kommer strax så ska vi byta lite bilder här sen vid halv 5 tiden ska jag hem
till mormor och morfar och äta sen ska jag träffa Jessica.

men nu ska jag lägga upp lite bilder
så mycket jag orkar sen kommer det fler sen.

puss på er alla :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: