BLONT HERE WE COME

Kategori: Allmänt

heeeeeeeeej :)
skrev inget igår pågrund av att jag va sjuk så orka inte.hehe :)

idag tvingade jag upp mig till skolan riktigt chill dag
typ bara vatt ute och solat hela dan.
Jag sluta vid 2 då jag stack hem åt och sov lite vid 3 tiden
träffa jag Rebecka så handla vi hårfärg till mig
BLONT HERE WE COME... again  jiiii :)
fast det blev inte så bra , blev bara lite blont men får göra det ett par gånger
så blir det blont tillslut :)
men iallfall halv 6 stack jag till skolan för vi skulle ha sån föräldrarkväll där.
va hemma vid halv 8 och skkulle egentligen ut med hanna och jesper med
fick sätta mig med no böckerna isället för har prov på fredag som inte jag har
tränat på , LYCKAT (y)
färdig för en stund sen och hade tänk mig plugga lite matte med fattar inte ekvationer? (stavning)
haha så lägger mig nog och kollar på tv istället.
men vi hörs jo imorgon :)

puss och godnatt alla gullungar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: