håkan hellström! (L)

Kategori: Allmänt

blir bara sämre och sämre på att blogga tycker jag.
men ja är inte riktigt på blogghumör just nu
men jag skriva vad som händer igår och vad som hänt och händer idag

igår
vakna runt 1 tiden, nån timme efter cykla hem och träffa min efterlängtade
felicia, sen stack jag ut med ett par pojkar.
vid 6-7 träffa jag Lina vi stack ner till stan för hyra film så träffa vi lite olika folk
vi hamna tillslut här hemma och även rebecka följde med hit.
lite över 12 kom hannes , jonte och tobias hit.
stanna till 1-halv 2 tror jag och då la vi oss och titta film.
somna runt 4 och gick upp 9 idag och då stack lina, och jag& rebecka
stack till entre' och handla bullar.
åt och kolla film och somna till 2 tiden.
sen nu har jag inte gjort ett skit, blir kanske att träffa amanda och lina sen
annars hittar jag väl på något annat! :)

men går dagen blev kanon , tack dom fina!:)


nu ska jag laga mat till mig
skriver sen puss !:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: