GRATTIS TILL MIG!

Kategori: Allmänt

Vakan för en timme sen av att familjen kom in och sjöng för en
finns inget bättre än det! :)
fick massa fina saker, kommer bilder på allt sen imorogn:)

just nu sitter jag i nerbäddad i soffan och kollar på min älskade Håkan Hellströms
konsert , som jag fick en film på.
hur underbart är inte det? får hoppas att det finns biljeter kvar den 20 så jag kan få se han live!

anyway händer nog inte så mycket på dan får se vad som dyker upp
men vid 7 sticker jag och ett par tjejer till dala för att grilla och ha det mysigt.
förhoppningsvis kommer det fler folk sen.
känns som att det kommer bli en hel kanon kväll, får jo hoppas på det!:)

men nu ska jag fortsätta med att kolla på världens finaste.
men vi hörs mer sen såklart.
puss!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: