elnis:)

Kategori: Allmänt

hejsan :)
sitter här på golvet med en sovande elna.
hon somna när jag duscha , vilken still asså. haha :)
hon är helt körd efter dagen.
vi har liksom cyklat till smyge för vi skulle bada och så där
men blev inte så vi la där i nån timme sen cykla vi tillbaka igen.
haha , snacka om att jag va trött..
anyway vi sitter hemma hos mig nu om en timme ska vi gå hem till
mina grannar för vi ska passa doms små bebisar :)
så vi ska ner till mcd och äta där sen hyra film.
så det blir bara att ta det lungt idag. orkar inte göra så mycket efter
denna dagen.
Elna sover även här förresten, så blir nog inte så mycket sömn inatt.
men nu ska jag ta på mig och kasta något i min älsklings huvud :)
haha eller inte .
men vi hörs senare today.
PUSs :)
GAMMLA BILDER , just so you know

Kommentarer


Kommentera inlägget här: