alla bilder är bara flipp så ni vet

Kategori: Allmänt

hejsan alla.
jag måste börja med och fråga alla som bloggar om (blogg.se) hemsidan
har klydat för er med? jag har inte kunnat komma in på hemsidan alls.
darför har jag inte updaterat på ett tag.
men iallfall lovet börja gå mot sitt slut och det gillar jag verkligen inte
vill bara lägga mig under täcket och sova tills skolan är över.
synd bara att det inte gick. har faktiskt bestämmt mig att ge allt
på skolan denna terminen. fick inte dom bästa betygen nu till jul
så måste ändra på det. haha.

men iallafall glömmt vad jag har gjort i veckan men har typ bara umgåts
med lite olika folk. 

igår till idag sov felicia här blev att vi först träffa
zara amanda lina helena winqvist jönne och jonte
vid 11 cykla vi hem satt oss vid datan och nörda oss
fram till 4 då vi gick och sov.
vi vakna vid 11 och snacka om att vi va trötta.
jag mamma pappa och felicia åkte till en skog vid grönby
grilla och hade det mysigt
när jag kom hem sov jag ungefär hela dagen tills jag
gick ut en runda
kom hem runt 11 och nu sitter jag här.
funderar på att lägga mig och titta på film men orkar inte
resa på mig. hihi
så istället lägger jag iin bilder under gårdagen och idag.


'



Kommentarer


Kommentera inlägget här: