nyår

Kategori: Allmänt

hej alla
ni får ursäkta mig för dålig uppdatering nu dom senaste dagarna.
men på nyår han jag inte och igår mådde jag inte så bra så hade
inte ork till att skriva.
men iallafall gott nytt år till er alla.

nu är det iallafall 2010 och mitt år har väl inte startat bra.
fick reda på en sak som jag inte borde ta upp här och det har
gjort så jag inte mått så bra.
men hoppad det blir ändring på det.
har jo mycket att se fram i mot under detta året
tex
-berlin men konfan
- semester med familj
- kanske ''semester'' med hanna zara och amanda i en  stuga
 + massa mer.
känner på mig att det blir ett bra år detta.

men iallafall som sakt nyår blev bra.
eller till sist blev den.
börja med att jag gick och sola med zara sen runt halv 6 tiden
åkte jag med familjen till engström och åt och sånt där.
vid 9 tiden skjutsa mamma mig hem så kom felicia så
fixa vi till oss lite sen skulle vi egentligen träffa amanda och zara
och vi ksulle tille n fest men så klart blir det aldrig som planerat
så jag och felcia satt hos mig och gjorde ingenting till ungefär halv 12
då jag fick myror i byxan och sprang ner till mormor och morfar så
gick vi ut med dom och smällde raketer. sen träffa jag är felicia lite folk.
va hemma runt halv 2 och då hände inte så mycket. sen va det bestämmt att
vi skulle ut igen men vi orka inte så vi stanna hemma och prata.
sen vid halv 5 däcka vi.

vakna runt 1 sidan om felicia vi åt och så sen gick hon hem.
resten av dagen la jag och sov fram till 6 då det böev kyrkan med
zara och sen sola.
hemma runt 8 och då la jag mig igen och sov pågrund av extremt
mycket huvudvärk. inte kul..

idag vakna jag rätt tidigt skulle ut med kvp
när jag kom hem vid halv 11 sov jag fram till halv 5
då mamma väckte mig..
gick upp och fixa till mig sen halv 6 kom mormor och morfar
vi åt och så.
nu sitter jag här i soffan och kollar när andre' spelar ngt spel
ska snart upp oc titta på the hills.

men här kommer lite bilder på mig och felle från nyår.
varnar er för hemska bilder på mig.
tyvärr finns det inte många når vi va ut men batteriet dog

blev vår nyårs låt








min natta mat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: