1234 ingen rubrik

Kategori: Allmänt

hejsan bloggen.
ni får ursäkta för dålig uppdatering dom
senaste dagarna, men jag har vatt sjuk.
så har inte vatt på ''blogghumör''
men iallafall idag är det fredag och jag mår väl bra
bara väldigt förskyld men känns som alla är det just nu.
denna dagen har jo bara sugit börja med skola
8:15 - 15.00 sen blev det stan med mamma för skulle
byta min skjorta på gina och handla något annat där.
fick hem mig en tröja+ linne.
när jag kom hem satt jag mig här och gör det fortfarande som ni märker.
skulle egentligen till zara nu men blev inte så. så jag vet inte vad som händer
se om det finns någon man kan tvinga med ut. hih.
men nu har jag ont i fingrarna (stav) men kommer säkert
fler inlägg sen.
men puss på er sålänge



vitt linne - gina




tröja/blus - gina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: