vilket liv vvissssa människor har

Kategori: Allmänt

asså förlåt nu men jag känner för dampa av mig



fick den här kommentaren innan.
och är det bara jag som får sån fucking damp på
sånt här? liskom ni folk som kommenterar sånt här borde
fan inte ha något liv. liksom förhelvete väx upp.
om ni inte gillar min blogg fine jag bryr mig inte
vafan är ni inne på den då? låt mig ha min blogg.
för jag har den för jag tycker det kan vad kul att skriva
av mig då och då. och sen hade jag den för min egenskull innan
men sen fick jag många besökare och tyckte att det va kul och
vil dela med mig av mitt liv till andra.
men om ni nu tycker den är så torr vafan gör ni  inne här då
låt mig ha min blogg.
stick och stoppa upp era tår i näsan eller något och sluta
kolla på min blogg.
omogna folk finns det i världen och det märker man jo verkligen

Kommentarer

  • Anonym säger:

    asså det är bara såna omogna jävla fittor.

    skit i dom din blogg är jätte bra :O

    2010-02-25 | 00:58:46
  • annis säger:

    du ska blogga för din skull, inte för någon annans. Jag kollar på din blogg varje dag och jag gillar den. Fortsätt blogga!!! Puss snäckan!

    2010-02-25 | 10:50:46
    Bloggadress: http://extraannis.blogg.se/
  • svh säger:

    Du? det där är bara till att skita i ! Jag får sånna kommentarer ibland också..

    Och det är bara till att skita i som sagt..

    Din blogg är b ra och du vet om det

    2010-02-27 | 18:38:07
    Bloggadress: http://welensavannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: