bloggtrött .. hmm ja lite

Kategori: Allmänt

orh jag skrev precis ett jätte långt inlägg men råka
tabort det. smart. så nu skriver jag bara kortfattat om det.



förlåt för dålig uppdatering men har inte orkat bloggat.
men iallafall helgen har vatt lung och skön.
blev att sova med felicia i fredgas
känns som om jag gick upp en massa kilo den kvällen haha(A)
lördag- hände inte så mycket underdagen tills 8 någon gång
då jag gick till zara sen kom rasmus jonte och amanda.
sen idag vakna rätt tidigt vid 12 åkte jag till malmö med famlijen
vi skulle bowla med pappas sida av släkten. mycket mysigt.
sen när jag kom hem blev dte att städa mitt rum och sen film.
nu ligger jag här i sängen och har precis kollar på ''min brors flickvän''
blir nog att släcka lampan snart. är mycket trött.
men jag uppdaterar mer imrogn.
puss på er alla !:)


känns som om det är på tiden att jag laddar upp en bild
så det blir en på mig och min fina vän Eloise
(bliden är sen i sommras)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: