Hate It Or Love It

Kategori: Allmänt

sitter här och funderar på om jag ska traska ner till stan för
handla tröjorna som jag la in igår i ett inlägg under. men när jag
tittar ut tvekar jag, värsta snöstormen.
älskar faktiskt snöstorm på ett sätt för man behöver inte gå till skolan
slutade egentligen vid 3 idag men blev hemskickade halv 11 för
det snöade!  haha underbarT!:)
Så har faktisakt inte hänt så mycket idag FÖRUTOM att mamma och jag
körde fast med bilden precis på uppfarten , liksom hur lyckas man?!
hhaha och sen nu precis skotta jag snö med bror men blev en runda
snöbollskrig också, och fyfan jag känner verkligen inte min kropp..
snön borde vara varm! :)

hehe ja så har min dag sett ut fram till nu!
hade tänkt mig att plugga lite matte inför provet imr
(om det blir någon skola ens, som vi INTE hoppas på)
sen ikväll kommer nog hanna till mig en stund, funderrar på
att dra med henne ut på lite snöbollskrig !(a)
and the winner is CAROLINE ! :) hehe
nej åter till verkligheten , ska ta fram matte böckerna nu!

CIAO!



pulka är inte min starka sidan! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: