skjut skolan, TACK!

Kategori: Allmänt

Hejsan
jaha då är det onsdag, 15 december och betygen sätts idag
kände ritkgit bra för en vecka sen men verkligen inte nu..
hejdå till frisör linjen kan jag jo verkligen säga! :(

aaaaaaaja nog om det, trött på allt som gäller skola nu
så ska jo inte börja skriva om det nu för blir bara förbannad
och dom kommer jag inte skriva så lämpliga saker här.. hah :)

så ja efter skolan så skulle jag egentligen träffa felicia
men allt blir inte alltid som man tänkt sig så jag träffa Lina
en stund istället, vi har faktiskt inte gjort så mycket, mest tagit
det lungt och kollat på håkan bråkan haha!:)
hon stack vid 7-8 tiden så sen dess har jag suttit här och nördat mig
som vanligt ! :) hah
ska strax hoppa in i duschen sen lär jag nog bädda ner mig, för känner
hur huvudvärken börja sakta komma fram och vill somna innan så
jag slipper det under nattens gång. haha!:)
men vi hörs imorgon!
CIAO!


lite kul får man jo ha i skolan! :)

gravid
- jadå!

störda? 
- hmm ja

12 jäkla år nu!
moi like dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: