MANCHESTER UNITED

Kategori: Allmänt

ni får vara berdda på att det kanske inte komma så himla
mycket inlägg nu fram tills onsdag för betygen sätts då
och jag har en hel del att göra innan det.
men jag försöker skirva och det kanske inte blir så roliga inlägg men jag försöker!:)

så anyway dagen har sett ut som såhär
lucis första timmen, gick väl helt okej. förutom skrattanfallet mitt iallt
sedan återstod det bara 3 lektioner.

när jag kom hem satt jag mig här och fortsatte mitt pluggande
blev precis färdig med kemin.
nu återstår bara so prov och fysik sen blir det förhoppningsvis ett fint papper
med betygen på.

om cirka 25 minuter kommer jag sitta klistrad framför tv
det är nämligen united - arsenal idag
och lär lägga mig i fosterställning och gråta om arsenal vinner denna matchen
för united är helt klart mycket bättre än arsenal

nej nu ska jag slänga på mig min united tröja och njuta av tiden som
är kvar innan det smäller.

uppdaterar snart igen
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: