lärare är skit

Kategori: Allmänt

nu är allt över i skolan förutom ett fysik prov imorogn också.
gjorde min religion idag och klara det precis så går ut med g till julen
sen fick jag även reda på världens jävla sjuka betyg idag jag får G i gympa
och hallå där flippa jag ut totalt.  enligt min lärare är jag inte med så ofta och
behöver jobba mer på min teknik.  jag bara HALLÅ!?
har varit borta typ 2 gänger pågrund av tandläkare och 2 för jag hoppa på krykor
och sen om jag varit sjuk kan jag inte hjälpa :S  sen teknik liksom vad menar han
jag gör vad jag ska och sen hur lätt är det att vissa sin teknik på boll sporter
t ex om man kör innebandy, fotboll elr handboll t ex då springer ALLA på bollen
och alla killar är så jäkla själviska så dom vill jo göra målen så dom passar jo inte en
och hur jävla lätt är det att vissa sin teknik då?
och sen redskap är jag inte bäst ¨på iför sig men jag försöker!
ska man göra en volt gör jag det eller vad man än ska göra så gör jag det.
det kanske inte blir så bra med jag försöker och det är väl det som räknas?
sen har han sina ''favoriter'' som får högsta betyg bara för dom är där..
hur jävla fel är inte det?  man ger väl inte betyg för hur männsikan är man ger betyg på
hur dom är på gympan.
ORH, blir så sur på lärare som inte kan deras jobb!
+ en sak till, jag höll en lektion och det var en MVG lektion sa han
då måste det jo fan höja mitt betyg!
AJA vet inte varför jag skrev det här, ska säga det till han imr men kände
att jag var tvungen att få ut min ilska annars hade jag varit förbannad imorogn och
det hade inte varit så bra (A)

anyway , ska plugga lite på mitt fysik prov nu
uppdaterar snart!:)


ser ni inte hur stark jag är?  det borde jo lätt vara ett MVG+++
på moi

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du kanske skulle tänka på din svenska istället. Hade jag varit din svensklärare hade jag gett dig ett fet IG! Man blir ju bara trött av att läsa dina meningar. Gör om...gör rätt!!!

    2010-12-21 | 13:37:49
  • caroline säger:

    lilla hjärtat

    kan du vara snäll och skriva alla min fel? för hittar faktiskt inte några

    2010-12-22 | 00:07:30

Kommentera inlägget här: