ifk trelleborg!

Kategori: Allmänt

Hejsan
hoppas ni förlåter mig för väldigt dålig uppdatering nu dom senaste dagarna
men har varit så himla mycket i skolan och även hemma så har inte alls
haft tid med datan.
men nu är ungefär alla prov och inlämningar avklarde återstår bara lite work till.
men det brinner i knytarna för betygen sett på Onsdag.. OOH MY ..
men iallfall idag är det Fredag och det är helt underbart!
har faktiskt ingen aning om vad som händer idag, känns som det blir en hemmakväll
med idol och mys med familjen. men det är över tråkigt tycker jag så ska försöka
få med någon ut eller komma hit och såfall underhålla mig (a)  för det mesta lyckas jag alltid:)
håll tummarna för mig(y)

ush nej känns inte som jag har så mycket att skriva om
och det är liksom bara riktigt tråkigt.
ni få jätte gärna kommentera och komma med olika förslag som jag
kan skriva lite mer om!:)

CIAO


saknar fotbollen något så enormt, börjar antaglien efter jul igen!:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: