haha

Kategori: Allmänt

känner att jag måste ha något annat än bara mina dagar att skriva
om här på bloggen, så titta igenom lite bloggar och såg att dom flesta hade
den man ska skriva om olika saker under hela December.
har varit suger på den sen den 1 december men orka inte härma alla
men nu när halva tiden av december har gått tar jag fantamej och lägger in
en sån på min blogg och skriva så blir det lite annat än bara mina dagar här på
bloggen!:)

Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Vad är kärlek?
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min bästa vän
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer


Kommentera inlägget här: