Dag 17 – Mitt favoritminne

Kategori: Om mig

Mitt favoritminne!
hm.. jag har faktiskt många fina favorti minnen med olika personer.
som jag älskar. tex 20 november 2010 håkan hellström
men 2 av mina absout favvo är i Maj nu 2010 när jag var i Berlin
men konfan det var en otroligt lärorik helg och verkligen jätte rolig helg
som man spenderade med många fina vänner. även hela konfa tiden är ett minne för livet

sen har vi jo Kroatien också som jag var i nu i sommras
med min allra bästavän Felicia och min familj + våra vänner.
det var först gängen jag var utomlands om man inte räknar med Danmark.
De dagarna jag var där va en upplevelse.
man såg dagarna på helt annat sätt och man kunde liksom bara vara sig själv.
det var några helt underbara dagar!
tvekar inte på att åka ditt igen!

får inte glömma alla fotbolls cuper, matcher och träningar!
ifk trelleborg 95, minnen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: