av med tandställningen

Kategori: Allmänt

hejsan alla!:)
känns inte som jag har varit så ''aktiv'' på bloggen dom senaste dagarna
men är sjuk och har inte nån ork att skriva.
men har inget annat för mig nu så tog min tid och skriver lite här.

jullov nu som ni säkert redan vet.
fast det har inte börjat så bra, är sjuk som sagt
men börja känna mig bättre nu, som tur är!:)
anyway inte gjort så mycket idag, bara tagit det lungt och varit hos tandläkaren
och fick höra en super sak idag.  ska egentligen ha min tandställning i 2 år (har haft den sen april)
men jag är redan inne på sista bågen och lär nog ta av den om ett halv år istället.
ni förstår inte hur glad jag blev!:)  tandställning är döden..
har inte kunnat le på 15 år så hoppas verkligen mina tänder blir fina nu!:) hah
längtar som ett litet barn på julafton :)

har inget speciellt att säga.
uppdaterar imorgon puss!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: