all i want for christmas is you

Kategori: Allmänt

hii! :)
lillejulafton idag och den innebär att det är julafton imorgon.
på ett sett längtar jag till det för var riktigt länge sen hela släkten
var samlad, men tycker inte om julafton så hade faktiskt kunnat
leva utan det!
låter helt sjukt, för alla barn gillar väl ändå julafton? haha
men ikke moi! och jag har en stor andledning till det.
men lillejulafton går bra så har firat den med att städa hah:)
och bakat pepparkaks hus med pappa.
och är förvånad att det blev så bra, för när vi öppna peket med delarna
var allt isönder förutom en vägg så vi fick först limma ihop alla små delar
och sen allt tillsammans. haha kan lungt säga att det var rätt jobbigt.
men nu är det klart och sitter just nu i sängen och ska strax hoppa in i duschen
sen ska jag bara njuta av julstämningen här i vår lilla stuga.
sen vid 11 när mamma kommer hem tar jag första tugan på julskinkan
som pappa håller på att laga där nere nu!   yummmie!
älskar julskinka, vi får alltid göra 2 för jag äter alltid upp allt (A) hah
nej nu ska jag hoppa in i duschen känner jag

uppdaterar sen igen.
PEAC OUT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: