livet är fantamaj svårt

Kategori: Allmänt

hejsan , blev inget inlägg igår för att kom inte in på blogg.se på mobilen
och datan vill inte som jag vill alltid.
men går dagen va bra
träffa felicia på dan, vi körde till smyge för spela mini golf med
andre' alex och åsa,  såklart förlorar jag -.-
vi va hemma hos felicia vid 7 då hon och jag åt.
sen cykla vi hem här sen willys - liljeborg- vånga - entre- hem sen va jag dööööööd.
haha, när vi kom tillbaka här kolla vi på united som van med 3-0  kan det bli bättre?
sen satt vi på ''the last song'' och fy vilken bra film ,  seeeen den!
resten av kvällen cepe vi oss med datan , vid 5 tiden bestämmde vi oss för att sova
vi bädda mysigt på studsemattan men efter 20 min typ börja det regna och vi fick damp
så vi la oss under ett tak med täcke och allt, vi vakna vid 8 av att det regna in på oss
så vi fick gå in och lägga oss i uterummet.
vi vakna vid 12 av att mamma och pappa springer framåt och tillbaka från källaren
och då fattar jag att vi fått översvämning IGEN , inte så ovanligt.
så vi åt och  sen stack felicia , så har hjälpt till lite där nere och nu
ligger jag ner bäddad med united täcker och tröja , UNDERBART.
medans mamma och morfar är där nere , heheh (a)
anyway ikväll ska jag hem till lina och se film med hennes mamma och hon
mysigt :)
men nu börjar jag få ont i fingrarna
hörs sen .

puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: